Zgłoś awarię
Masz awarię? W godzinach pracy ZGN Śródmieście (poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00) zgłoszenia o awariach przyjmowane są przez pracowników Punktu Obsługi Klienta.
Masz awarię? W godzinach pracy ZGN Śródmieście (poniedziałek – piątek od 8:00 do 16:00) zgłoszenia o awariach przyjmowane są przez pracowników Punktu Obsługi Klienta.
ul. Pawia 9, 00-164 Warszawa
Kierownik 22 88 71 100 | 22 83 12 731
Punkt zgłoszeń awarii 22 88 71 112
adk1@zgn.waw.pl
ul. Wilcza 38a, 00-679 Warszawa
Kierownik 22 89 12 100 | 22 62 13 378
Punkt zgłoszeń awarii 22 89 12 112
adk2@zgn.waw.pl
ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa
Kierownik 22 53 10 100 | 22 63 57 566
Punkt zgłoszeń awarii 22 53 10 112
adk4@zgn.waw.pl
ul. K. I. Gałczyńskiego 12a, 00-362 Warszawa
Kierownik 22 66 00 100 | 22 82 61 345
Punkt zgłoszeń awarii 22 66 00 112
adk5@zgn.waw.pl
ul. F.S. Jezierskiego 3/5, 00-457 Warszawa
Kierownik 22 53 75 100 | 22 62 19 774
Punkt zgłoszeń awarii 22 53 75 112
adk6@zgn.waw.pl
W pozostałych godzinach w dniach pracy, a także w święta i dni wolne od pracy zgłoszenia należy kierować do właściwego branżowo pogotowia technicznego:
Zgodnie z numerami telefonów właściwymi dla danego budynku.
Dane kontaktowe zamieszczone są w gablocie informacyjnej.
Sprawdź lokalizację na mapie
Ochrona prywatności użytkowników naszego serwisu ma dla nas bardzo duże znaczenie. Ograniczamy wykorzystanie i zbieranie informacji o użytkownikach serwisu do niezbędnego minimum wymaganego do świadczenia usług na najwyższym poziomie. Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych, ochronie praw autorskich i plikach cookies można znaleźć w Polityce prywatności.