Kontakt

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy

ul. Szwoleżerów 5, 00-464 Warszawa
tel. 22 33 66 120 | fax. 22 841 47 35
kancelaria@zgn.waw.pl

NIP: 107-000-12-93

Regon: 012547634

Informacja dla osób niesłyszących:

Skorzystanie z usługi Tłumacza Polskiego Języka Migowego w ZGN Śródmieście jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.

Dostęp do tłumacza: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Połącz z Tłumaczem Polskiego Języka Migowego

Administracje Domów Komunalnych

ul. Pawia 9, 00-164 Warszawa
+48 22 88 71 100

Punkt Obsługi Klienta ADK 1 (stan konta, opłaty, rozliczenia)

+48 22 88 71 155

adk1@zgn.waw.pl

ul. Wilcza 38a, 00-679 Warszawa
+48 22 89 12 100 | +48 22 621 33 78

Punkt Obsługi Klienta ADK 2 (stan konta, opłaty, rozliczenia)

+48 22 89 12 155

adk2@zgn.waw.pl

ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa
+48 22 53 10 100+48 22 635 75 66

Punkt Obsługi Klienta ADK 4 (stan konta, opłaty, rozliczenia)

+48 22 53 10 155

adk4@zgn.waw.pl

ul. K. I. Gałczyńskiego 12a, 00-362 Warszawa
+48 22 66 00 100+48 22 826 13 45

Punkt Obsługi Klienta ADK 5 (stan konta, opłaty, rozliczenia)

+48 22 66 00 155

adk5@zgn.waw.pl

ul. F.S. Jezierskiego 3/5, 00-457 Warszawa
+48 22 53 75 100+48 22 621 97 74

Punkt Obsługi Klienta ADK 6 (stan konta, opłaty, rozliczenia)

+48 22 53 75 155

adk6@zgn.waw.pl

  

Sprawdź lokalizację na mapie

Skargi i wnioski

Chcesz:

  • zgłosić sprawę, którą powinniśmy się zająć?
  • złożyć skargę związaną z funkcjonowaniem ZGN lub obsługą najemców?
  • zgłosić wnioski, które powinniśmy wziąć pod uwagę w naszych działaniach?

Prosimy o kontakt z Działem Kontroli Wewnętrznej i Skarg ZGN lub z Kierownikami Administracji Domów Komunalnych.

Skargi i wnioski możesz przekazywać w każdej formie: telefonicznie tel. 22 33 66 132, korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub mediów społecznościowych, osobiście.

Odpowiedź otrzymasz w formie pisemnej lub ustnej (w zależności do formy zgłoszenia) – tak szybko, jak to możliwe.

Każdej skardze lub wnioskowi nadawany jest indywidualny identyfikator, który umożliwia odnalezienie zgłoszenia w stosownym rejestrze.

Ważne!

Jeśli skargi złożone telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail/ mediów społecznościowych mają trafić do rejestru, wymagają one potwierdzenia na piśmie w ciągu 7 dni oraz muszą zawierać imię, nazwisko i adres. Jeśli te warunki nie zostaną spełnione, zajmiemy się sprawą – ale potraktujemy ją jako interwencję, bez wpisu do rejestru.

Spotkania z Dyrektorem lub Zastępcami

Jeśli chcesz spotkać się z Dyrektorem ZGN lub Zastępcami Dyrektora w sprawach skarg i wniosków, możesz to zrobić w każdy poniedziałek.

Konieczne jest jednak wcześniejsze umówienie się za pośrednictwem Sekretariatu lub Działu Kontroli Wewnętrznej i Skarg, tel. 22 33 66 132.