null

e-BOK informacje

Drukuj otwiera się w nowej karcie

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta eBOK to darmowa aplikacja dla Najemców lokali użytkowych i mieszkalnych oraz Dzierżawców.

Zapewnia ona dostęp do: 

  • kartoteki konta;
  • e-faktur za lokal użytkowy, garaż, pomieszczenia gospodarcze;
  • e-faktur za dzierżawę gruntu;
  • informacji o opłatach za lokal mieszkalny.

Dlaczego warto korzystać z e-BOK? 

  • Rachunki zawsze dostajesz na czas – otrzymujesz e-fakturę lub korekty faktur już dzień po ich wystawieniu.
  • Nie musisz gromadzić papierowych dokumentów – wszystkie faktury masz w jednym miejscu.
  • Dostęp do faktur masz o dowolnej porze i z każdego miejsca, gdzie działa Internet.
  • Dbasz o środowisko.
  • Możesz łatwo sprawdzić saldo swojego konta.

Jak założyć konto w e-BOK?

  1. Pobierz wniosek.
  2. Skan (lub zdjęcie) wypełnionego i podpisanego wniosku prześlij na adres e-mail: kancelaria@zgn.waw.pl 
  3. W odpowiedzi otrzymasz indywidualny identyfikator logowania i hasło startowe do konta internetowego. 
  4. Zaloguj się do konta za pośrednictwem strony internetowej lub bezpośrednio pod tym linkiem https://ebok.zgn.waw.pl/srodmiescie/
  5. Przy pierwszym logowaniu zmień hasło na własne.

Odzyskiwanie dostępu do konta e-BOK

W celu odzyskania dostępu do konta, zresetowania hasła lub innych zagadnień technicznych dotyczących e-bok’a prosimy o wysłanie wiadomości z konta e-mail przypisanego do kontaktu na adres e-mail: ebok@zgn.waw.pl 

Wiadomość powinna zawierać:

  1. Nazwę Podmiotu
  2. Nr identyfikacyjny e-bok ewentualnie nr identyfikacyjny lokalu
  3. Dane osoby do kontaktu oraz numer telefonu do kontaktu
  4. Krótki opis problemu.

Do pobrania: