
Już dziś rusza 10 edycja Budżetu Obywatelskiego! Na Wasze projekty czekamy do 25 stycznia 2023 r.
Harmonogram:
Zgłaszanie projektów: od 1 grudnia 2022 r. do 25 stycznia 2023 r.
Ocena zgłoszonych projektów: od 26 stycznia do 4 maja 2023 r.
Składanie odwołań: od 4 do 11 maja 2023 r.
Rozpatrywanie odwołań: od 4 do 31 maja 2023 r.
Głosowanie na projekty: od 15 do 30 czerwca 2023 r.
Ogłoszenie wyników: 13 lipca 2023 r.
Realizacja projektów: 2024 r.
Jeśli potrzebujesz pomocy w wypełnieniu formularza oraz kwestiach merytorycznych dotyczących m.in. rozwiązań technicznych oraz oszacowania kosztów realizacji, albo po prostu masz dodatkowe pytania to z pewnością pomoże Ci nasz dzielnicowy koordynator Bartłomiej Gut.
Zawsze chętnie przyjmie interesantów w godzinach swojej (8:00-16:00) pracy oraz podczas dodatkowego dyżuru 7 grudnia w godzinach 18:00-19:00.
Skontaktować się można również telefonicznie lub mailowo:
bar.gut@um.warszawa.pl, tel. 22 44 39 243